Haarwerk studio
Kennismakingsgesprek
Onze eerste kennismaking begint meestal met een telefonisch gesprek. Hierbij staan uw specifieke wensen en verwachtingen centraal. Op deze manier zijn wij beter in staat om u een professioneel en persoonlijk advies te geven en te informeren naar de mogelijkheden die aansluiten op uw wensen. Na het telefoongesprek maken we een vrijblijvende intakegesprek in de haarwerk studio of eventueel aan huis of in het ziekenhuis.
Wilt u een afspraak maken voor een kennismakingsgesprek? Bel dan de kapsalon op 0299 - 426819.
Intake gesprek
Tijdens het intakegesprek nemen wij alle tijd voor u zodat u in alle rust in de haarwerkstudio of, indien u niet in de gelegenheid bent om naar de haarwerkstudio te komen, bij u thuis (ziekenhuis) de mogelijkheden door te nemen.
Samen bekijken wij welk haarwerk het best bij u past en waar u zich prettig bij voelt. Hierbij wordt gekeken naar uw gezichtsvorm, uw eigen haarkleur en het model.
Zit er een haarwerk bij waar u zich goed bij voelt dan wordt het haarwerk indien nodig aangepast en geknipt tot het gewenste model. Is het haarwerk niet op voorraad dan zal het besteld worden. De levertijd is circa 3 tot 5 werkdagen. Vervolgens maken we een afspraak om de bestelde haarwerken te passen en te personaliseren.
Wanneer u na een chemokuur een haarwerk nodig heeft dan is het raadzaam om een afspraak te maken voordat uw haar uitvalt, zodat het haarwerk aangepast kan worden op uw eigen haarkleur en model
Vergoeding
Heeft u een medische indicatie dan komt u in aanmerking voor een vergoeding van uw zorgverzekeraar.
De basisvergoeding door uw zorgverzekeraar is voor 2024 bedraagt de maximale vergoeding van €465,00 euro. Het overige deel is de eigen bijdrage. Heeft u ook een aanvullende verzekering dan is soms de eigen bijdrage geheel of gedeeltelijk meeverzekerd. Wij hebben inzage in uw verzekeringsvoorwaarden en kunnen u direct uitsluitsel geven.
Wij zijn gecontracteerd zorgverlener voor alle zorgverzekeraars. De administratieve afhandeling van uw declaratie wordt door ons verzorgd.
Klachten
Het kan uiteraard voorkomen dat u onverhoopt niet helemaal tevreden bent met uw haarwerk. Neem in dat geval vooral contact met ons op! Wij kunnen dan gezamenlijk tot een oplossing komen. Komt u er met ons toch niet uit? Dan kunt u uw klacht laten behandelen door de Haarwerk Specialist Brancheorganisatie Nederland (HSBN). Zij zullen eerst proberen te bemiddelen. Als u na de bemiddeling nog niet tevreden bent, kunt u uw klacht doorzetten naar de geschillencommissie van
HSBN. De uitspraak van de geschillencommissie is bindend. U kunt uw klacht digitaal indienen via https://www.hsbn.nl/klachten.
U kunt uw klacht ook schriftelijk richten aan: Secretariaat HSBN, Kapelweg 6, 5756 AJ Vlierden. Meer informatie over de klachtenprocedure vindt u op https://hsbn.nl/klachtenprocedure-3002199
Nazorg
Na het personaliseren van uw haarwerk informeren wij u over het dragen en het onderhoud van uw haarwerk. Het goed onderhouden van uw haarwerk vergroot het draagcomfort en de duurzaamheid van uw haarwerk. Gebruik voor het onderhoud uitsluitend de daarvoor bestemde verzorgingsproducten die bij ons verkrijgbaar zijn. (Gewone shampoos en conditioners tasten het haarwerk aan.) Uiteraard bieden wij u altijd nazorg. Wij staan graag voor u klaar voor eventuele reparaties, het onderhoud of styling van uw haarwerk. Ook staan wij u graag te woord wanneer er vragen of onduidelijkheden zijn.